Hitachi
Japanska kompanija Hitachi osnovana je još 1910 godine. Od početaka, kada je bila radionica za servisiranje rudarskih mašina, do današnjih dana, kompanija se razvila u svetski priznatog giganta, koji u svom portfoliu ima raznovrsne, mahom proizvodne delatnosti, od kojih je jedna važna grupacija Hitachi Medical.
Hitachi korporacija u svojoj strategiji ima zacrtana 3 osnovna principa:
1. VIZIJA
Hitachi plasira inovacije koje odgovaraju izazovima društva. Sa svojim talentovanim timom i dokazanim iskustvom na svetskom tržištu, teži da inspiriše svet
2. SISTEM VREDNOSTI
Hitachi je utemeljitelj vrednosnih principa: Harmonija,Iskrenost,Pionirski duh
3. MISIJA
Doprinos napretku društva kroz razvoj superiorne, originalne tehnologije i proizvoda.
Sledeći opšti kredo korporacije, Hitachi Medical Corporation je u istom maniru posvećen razvoju i isporuci izvanrednih i inovativnih rešenja u medicinskom imidžingu, koja su proistekla iz sopstvenih ekspertskih timova i tehničkog znanja i iskustava. Uspeh kompanije je baziran na bliskim relacijama sa korisnicima, što je doprinelo praktičnim poboljšanjima i inovativnim rešenjima, koja pomažu održanju statusa lidera na tržištu ultrazvučnih,CT i MR dijagnostičkih aparata.
Zdravstvo se stalno menja i izazovi vezani za starenje populacije i bolesti vezane za stil života u 21. veku, postavljaju nove standarde u razvoju tehnologije i proizvoda, koje je neophodno dostići i prevazići, pogotovo u oblasti dijagnostičkog imidžinga.